Tokat’ta 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı Coşkuyla Gerçekleştirildi
20 Mayıs 2026 tarihinde, Tokat'ın Başçiftlik ve Niksar ilçelerinde 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri büyük bir coşkuyla kutlandı. Başçiftlik ilçesinde, Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü tarafından düzenlenen etkinlikler, Atatürk anıtına çelenk sunulmasıyla başladı. Ardından, kutlama programı ilçe spor salonunda devam etti. Burada gerçekleştirilen etkinliklerde şiir dinletileri, oratoryo gösterileri, çeşitli sportif etkinlikler ve halk oyunları sergilendi. Ayrıca, okullarda yapılan yarışmalarda başarılı olan öğrencilere ödülleri takdim edildi. Bu anlamlı günde Başçiftlik Kaymakamı Serhat Satış, Belediye Başkanı Şaban Bolat, Hatipli Belediye Başkanı Cansoy Eraslan, daire amirleri, öğretmenler, öğrenciler ve çok sayıda vatandaş bir araya geldi. Niksar'da da 19 Mayıs…